tjingeling

Det är fredag och som vanligt har veckan bara rusat fram!
Min vecka har varit bra. I onsdags var jag ut till birsta med Matilda. Vi strosade omkring, tog en fika på Charm och shoppade lite. Jag köpte bland annat födelsedags present till Robin och en tröja åt mig själv. Var nästan inge folk alls där ute så det var en skön birsta dag.
På kvällen bjöd vi hit svärmor, Ingemar och Hugo på middag. Åt oss propp mätta och hade det trevligt :)

I går blev jag hemma i från jobbet pga att jag var hängig. Så jag tog det bara lugnt och myste på här ute. En skön dag!
I dag däremot mår jag prima ballerina. Har jobbat 07.00-17.00 och den tiden gick riktigt fort. Har haft ett leende på läpparna hela dagen, känt mig lite så där extra glad över livet så som man kan göra ibland :)
När jag kom hem hade älsklingen gjort fattiga riddare åt oss (hans favorit), fast jag tycker också om det haha. Bröd med stekt korv och ägg på, ungkarls mat kallar jag det!

Nu sitter jag här med en ansiktsmask på och käkar massa godis. Ska om en liten stund bädda ner mig under filten och se på en film. I kväll är jag en tröttis så kan hända att jag somnar innan filmen är slut.. ;)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0