Varit till stallet och ätit frukost i solen

Först måste jag bara säga, vilken middag vi åt i går! Allt vart såå gott. Jag var till och med mätt när jag vaknade i morse ;)
Vi hade en jätte trevlig kväll. Bilder kommer så fort jag sitter vid en datorn där man kan ladda upp bilder på.

I morse tog vi med oss Ella på en liten prommis ner till stallet. Tog ut hästarna, gav dom mat, mockade, förberedde inför ikväll när jag ska ta in dom och städade lite. Massa nostalgi! Jag har nog aldrig tyckt att det varit så roligt att mocka som jag tyckte i dag :)
Sen när vi kom hem dukade vi fram frukost som vi har suttit och ätit i solen. I dag är det riktigt VÅR väder!
Tror jag ska gå ut och sätta mig och sola lite en stund innan det är dags att göra mig redo för att fara och jobba.

Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0