Vinkväll, jobb, hockey och sovmorgon

Kort och gott lite hur min helg sett ut ;)

I fredags var vi ju hos Peter och Caroline. Vi drack vin, åt en massa snacks, pratade, skrattade och pratade ännu mera. Helt perfekt kväll!
Vid 01.30 kom min och Robins skjuts och då for vi och åt på Mc donalds fast än att vi var propp mätta utav allt snacks vi små ätit på under kvällen. Hur tänkte vi där ? Gott som attan var det iaf (som alltid när man är lite små dragen)..

Kom i säng alldeles för sent och 07.00 ringde min klocka i går morse. Jag hade en tanke på att ringa och säga att jag inte kan komma till jobbet, var trött och bakis. Men så dum kan man inte vara, det var självförvållat.
Jobbade fram till 15.00 och sen på kvällen for vi och såg på Timrå med Daniel och Lina. Jippi dom vann! Första matchen jag har sett live som dom vunnit så det var kul.

I dag är det söndag. Jag har sovit ut, ätit frukost och har en ledig dag framför mig. Ska börja med att åka och sola några minuter. Var några veckor sen nu så börja känna mig blekis. Ska dessutom färga håret under dagen och då kommer jag se ännu blekare ut när håret får en nyans mörkare.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0