Avskedsfest

Hade en grym kväll igår med mina kära arbetskompisar!

Jag snabbade mig hem ifrån jobbet och fixa ordning här hemma. Bjöd på ostbricka och lite snacks som vi små åt utav under kvällen.


Bästa vännen kom bort och hjälpte mig och stannade sedan kvar och spenderade kvällen med oss :)

De fick en välkomsbål när det kom.


Lite mingel i köket.


Sen hade tokisarna köpt present till mig och skrivit ett fint kort som Maria läste upp.

Jag öppnar paket. Kändes lite som att jag fyllde år ;)

Ett jätte fint hjärta med en ljuslykta i från butik Annelies.

I det lilla paketet låg det ett presentkort från samma butik. Så nu måste jag gå och shoppa någon dag :)






Sen gick vi ner på Oscar och fortsatte kvällen. Längesen jag dansade så mycket och jag lovar att det känns i mina fötter i dag ;)
Tusen tack för en helt underbar kväll och de super fina presenterna! Vi har blivit som en liten familj på jobbet. Man kan ha världens dåligaste dag men ändå så lyckas vi få varandra på strålande humör och tycker att det är helt plötsligt jätte kul att packa upp varor bara för att vi står och skrattar och har oss under tiden. Ni är för skön och det är så tråkigt att lämna er.. ♥

I dag är jag lite små seg men inte alls bakis, så himla skönt! Har precis svullat i mig mat från Mc donalds med min älskling. Känns som att jag var tvungen att äta upp det jag förbrände igår på dansgolvet hehe.. :)
Ska ta mig en snabb dusch nu och sedan gå och jobba mitt sista pass på Lidl.
I morgon börjar mitt nya jobb. Känns lite små pirrigt måste jag ju ärligt säga, men känner på mig att det kommer bli så bra!

Ha en skön söndag.

Kommentarer
Postat av: KIKKI

åh lycka till på nyjobbet gumman, kommer gå superbra :D

2011-05-15 @ 18:01:45
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Malin

Guuud så gott det såg ut! :)

Lycka till på d nya jobbet(?),vart det nu än är :)

2011-05-15 @ 19:54:13
Postat av: Linda

Hehe ja det var riktigt smaskigt. Lyckades få turen att det blev lite över tills i dag också ;)



Tack så jätte mycket! Det är på Bolagsverket jag ska börja :)

2011-05-15 @ 20:18:56
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0