Första dagen på Bolagsverket!

Har haft en himla intressant och kul dag. Vi har ju utbildning hela den här veckan så det är mycket att sitta och lyssna och ta in information. Har blivit mycket pauser för att vi ska orka få in allt men det ska nog inte vara några problem. I dag har vi pratat mycket om nybildning av aktiebolag och hur vi granskar dom.

Jag tog med mig min mapp hem som vi går igenom nu under utbildningen så jag tänkte läsa lite i den nu ikväll också i lugn och ro. Ska även plocka fram godiset som blev över från helgen. Det kan jag gott unna mig :)

Hoppas ni också har fått en bra start på eran vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0