lunch, sen jobb!

Det blev som jag trodde i tisdags kväll.. Jag blev sjuk, låg med feber hela natten och vaknade med världens halsont. Kände mig jätte hängig och kunde inte sova! Fick ringa och sjukskriva mig på jobbet, inte kul.

Var hemma hela dagen och kurerade mig. Ända nytta jag gjorde var att jag tog tag i min garderob som har sett ut som kaos. Jag rensade ur två jätte påsar fylld av kläder som jag aldrig använder. Ut med det gamla och in med det nya :) Insåg att jag behöver massa nytt!
På kvällen kom Maria hit på en kaffe, vi satt och surrade och bara va.

Nu ni ska jag dela med mig av våran lilla hemlis. Vi har funderat och pratat om det ett tag men det blev inte riktigt klart förrän häromdan. Våran lägenhet är såld! Och vi ska flytta till hus ute på Alnön.
Känns jätte kul, spännande och man har bara en massa tankar på renovering och allt vi vill köpa nu :)
Det här är ett utav svärfars hus som han hyr ut och dom som bor där nu ska flytta i sommar så det blir ledigt. Vi tycker det känns kanon att få möjligheten till att få börja hyra ett hus och känna av hur det är. Vi båda vill från "stan" och komma ut lite på landet. Ingen av oss är ju någon stadsbo i från grunden så det här känns så naturligt och bra som det kan bli!
Perfekt att hyra nu något år också fram tills Robin är klar med sin skola och vi båda har fast jobb så vi kan köpa vårt egna hus.

Nu hinner jag inte med att skriva nå mer. Ska göra mig klar för en lunch på stan med Robin, svärmor och Ingemar innan jag börjar jobba.
Jag känner mig inte alls nå pigg i dag heller men vill inte att sjukskriva mig en dag till. Får bita hop i dag och i morgon för sen har jag ju helg! :)

Kommentarer
Postat av: KIKKI

vad glad jag blir gumman! vad roligt för er, och mysigt!!! :)

2011-05-05 @ 18:50:16
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0