Hemma igen!

Borta bra men hemma bäst, visst är det så :)

I helgen har jag jobbat (min näst sista helg). Och i fredags kväll var vi ute i Emmas föräldrars hus och grillade med hon, Rasmus, Sebbe och Olivia. Mycket trevlig kväll! Jag och Robin sov sedan över där.

I lördags efter jobbet for jag raka vägen ut till Alnön igen, fast hem till Svärfar och Annika. Var fullt hus där :)
Blev en sen kväll och det kände man av igår. Var sliten men jag for och jobbade såklart ändå!

I dag har jag haft tvätt maraton här hemma. Tvättade nio maskiner och då har vi fortfarande tre maskiner otvättade. Har aldrig sett så mycket tvätt någon gång.. Nu jäklar ska vi tvätta en gång i veckan för aldrig mer att jag vill ha det där berget igen!
Har jobbat kväll i dag också. Men i morgon är jag ledig och det ska bli så skönt. Ska åka till syrran och pojkarna och bara mysa på dan, var alldeles för längesen nu och det får jag dåligt samvete för. Önskar att man hade mer tid!

Ska lägga ut sofforna på blocket i morgon om det inte är någon annan som är intresserad av dom ? Blir billigt vid snabb affär :) Vill köpa den nya soffan helst den här veckan så måste få i väg dom här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0