Jag lever :)

Jag har varken tid eller lust att sitta vid datorn på min lediga tid. Sitter och jobbar vid datorn hela dagarna så man är ganska mätt på det när man kommer hem.
Finns så mycket annat också som ska hinnas med så bloggen ligger just nu längst ner på prio listan!

Ville bara kika in och säga att jag lever. Får se när mitt nästa inlägg blir, just nu så känns det som att det kan bli en liten pause här ifrån.
Man hinner knappt med sig som det är nu. Är mycket jobb och jag älskar det! Men om ca tre veckor drar vi till Spanien på en välförtjänt semester. Sen när vi kommer hem är det dags att börja införskaffa flyttkartonger och förbereda oss :)

Önskar er en underbar sommar om vi inte ses på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0