Knäskurat golv och fredagsmys

I dag började jag inte jobba förrän efter lunch så jag passade på att storstäda här hemma. Och mitt upp i allt så går golvmoppen sönder så jag fick knäskura golven. Och det lovar jag att jag aldrig gör om, aj mina knän..
Men ville ha dom riktigt rena nu så hade inget val i dag.
Jobbade kort pass i dag och slutade klockan 18.00. Hann bara innanför dörren så plingade Biteline på dörren med våran middag. Gjorde det enkelt för oss i dag och åt pizza!

Vi har en skön fredagskväll i soffan med ett varsit glas rött och en stor godisskål. Aj jag har redan proppat i mig så mycket att jag har ont i magen. Men det är ju så gott så det går ju inte att bara sluta :)
Blir en tidig kväll för mig eftersom jag ska upp och jobba långpass i morgon. Och sen blir det ju lite partaj här på kvällen!
Kommer jag ens hinna hem och duscha efter jobbet innan de kommer ? Ja det återstår att se. Kanske borde gå igenom garderoben ikväll och se vad jag ska ha på mig. Men jag känner mig alldeles för mätt för att stå och prova nu.
Tur att man vet om att kvällen blir bra ändå oavsett om jag hinner eller ej ;)

Pruppeliprupp vad jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0