Ny vecka!

Jag har haft en riktigt skön och lugn helg. Bara myst och umgåts med både min och Robins familj. Ätit en massa gott, varit ute på promenader och legat och solat på svärmor och Ingemars altan :)

I går kom Peter och Caroline hit och hälsade på också. Så nu är papprerna skrivna på lägenheten och datum är satt då dom får börja flytta in. Vi hoppas ju såklart på att det blir tidigare än sagt för just nu gör man inget annat än att gå och funderar och planera hur man ska inreda och kikar runt på allt som ska köpas till huset. :)

Har haft en bra start på min vecka. Allt på jobbet flyter på och jag storm trivs!
I kväll har jag lite små ting att ta tag i så är bäst att sätta i gång så man får sig en stund framför tvn också.

Hoppas att ni mår bra.

Kommentarer
Postat av: Malin

Va har ni köpt hus?oh vad kul,jätte grattis till er iaf! :) Nu blev jag nyfiken,vart när hur??

2011-05-25 @ 08:48:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0