Sommarplaner och mjukglass

I dag har jag varit till Therese och pojkarna och hälsat på. Mamma kom bort hon också så det blev en riktigt mysig stund med fika och bus!
Sen for jag och hämtade upp Matilda för att åka ut till birsta och göra lite ärenden. Hade inte tänkt shoppa något men jag råkade hamna inne i två olika omklädningrum.. Som tur var så höll jag i plånboken lite! Fick med mig ett jätte fint sommarlinne från Vila och ett nagellack.

For sedan ut hit till Viforsen där vi har bott sen igår då Svärmor och Ingemar är borta på jobb. Hehe sällan vi är husvakt va ? ;)
Vi passar djuren och gör Hugo sällskap nu fram tills i morgon kväll.
Efter maten har jag och Robin suttit och pratat om sommarens planer, allt från resa till möbler som ska köpas till huset. Lite framförhållning behövs! 
Oftast avskyr jag att ha allt planerat, gillar att göra mycket spontant men när det är större projekt så är det bara kul att sitta och planera och ha såna saker att se fram emot.

Nu har vi precis kommit hem från en mysig tripp in till Matfors där vi åt en varsin mjukglass i solen. Har varit så sugen på en sån hela dagen och lyckades att få både Robin och Hugo att också bli det :)
Dannes kiosk var sig lik och allt runt omkring med!

Nu ska jag och lilla Lotta (hunden) ut på en kvällsrunda innan jag bänkar mig i soffan med grabbsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0