Sömnlös natt

Har inte kunnat sova i natt. Har känt mig tanksprid och stressad, är så mycket som sker nu. Både på gott och ont!
Ondast är när jag ser hur dom omkring mig mår dåligt. Och när det inte finns något man kan göra känner man sig som en tom handske.. Livet är bra orättvist ibland!

Annars så mår jag bra. Har absolut inget att klaga över :)
Jag klev upp 06.00 i morse, kände att det var lika bra att kliva upp och göra någon nytta än att ligga kvar men ändå inte kunna sova. Gick till tvättis och satt i gång det maskiner som jag inte hann med igår. Och sen tog jag en halv timmes walk! Riktigt skönt att komma ut och få lite energi.
Nu ska jag äta frukost och sedan göra mig klar för att hälsa på mosters små prinsar. Ni anar inte hur mycket jag saknat dom :)

Ha en fin dag och se till att ta vara på den. Det är NU vi lever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0