Söndag

Vilket härligt väder vi fick i dag. Tänk att solen kan smitta av sig så mycke energi :)

Lite kort om min helg! I fredags kväll for vi ut till Viforsen där det var kalas för Stoffe och Robins morbror som fyllt år. Vi eldade brasa, åt massa gott fika och drack lite vin. Och eftersom både jag och Robin drack så stannade vi kvar och sov över hos svärmor och Ingemar.
Blev dock inte mycket till sömn den natten då vi låg på en alldeles för hård bäddsoffa.. Konstaterade i går morse att vi måste lägga dit någon slags bäddmadrass om man ska sova i den.

Vid lunch tid mötte jag upp Sandra på en fika nere i stan. Tjejsnack och lite shopping blev det! Köpte två baslinnen, en tröja och underkläder.
Gick sedan hem och vilade en stund. På kvällen for jag och hjälpte en kompis att flytta. Vi bar och vi bar som nå tokar haha det måste ha varit på rekord tid :)
Sen pysslade vi och donade i nya lägenheten fram till sent. Blev så mysigt och fint!

I morse ringde Robins klocka vid 8.00 så då skjutsade jag honom ner till stan där han skulle möta upp innebandy grabbarna för att sedan fara vidare till Härnösand och spela final match.
När jag väl var i farten for jag till sidsjön och tog mig ett varv runt där, trots att jag var jätte trött och känner mig som en zombie i både kropp och själ efter alldeles på tok för lite sömn från den här helgen.
Jag gjorde det iaf och känner mig glad över det nu. Ska hoppa in i duschen och sedan fara och handla lite.

Ha en fantastisk dag ute i solen eller var du än befinner dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0