Tuffa dagar men så kul det är.

Jag har varit i säng klockan 21.00 på kvällarna nu. Det tar verkligen krafterna på en att ta in så mycket ny information och jobba med hjärnan på ett helt annat sätt än vad man är van vid.
Vi har börjat jobba nu med ärenden och det är inte det lättaste. Så mycket koder och regler som man aldrig har sätt eller hört talas om. Men det är intressant och kul, jag längtar så mycket tills allt sitter så man kan sitta och jobba självständigt utan att fråga och utan att använda alla dessa mallar!

Sen är jag ju absolut inte van vid tidiga mornar då jag för det mesta har jobbat eftermiddag och kvällstider. Men det blir en vanesak. Jag trivs kanon iaf och ångrar inte ett dugg att jag började med det här :)

Nu har vi nyss ätit middag. Och jag ska tvinga mig ut på en walk med Maria alldeles snart. Behövs lite motion när man bara sitter på rumpan hela dagarna! Kvällarna hittills har jag legat på soffan med godisskålen och bara varit trött. Men min teori är att man blir pigg av att röra på sig. Så på med skorna nu ;)

Just det! Är ju bara en månad kvar tills vi åker till Spanien. Det blir min enda lediga vecka i sommar och för Robin med som det verkar så vi sa det att vi behöver boka in något ledigt i höst. Och hela ligan som vi for med till Turkiet i fjol ska åka i år med, så vi hänger på dom i september.
Vart bokat och klart igår så nu har vi ännu en resa att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: KIKKI

men tack gumman! :) härligt att det känns bra med ny jobbet :D

2011-05-18 @ 19:05:33
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0