Snart sängdags

Har haft en skön ledig dag i dag! Började med att hälsa på hos syster och pojkarna som vart såå glada över att jag kom. Vi fikade, läste saga och myste :)

Melwin hjälpte mig att vispa grädden till kladdkakan.

Mys med mina favoriter.


Sen på eftermiddagen for jag ut till Birsta och gjorde en snabbis där. Köpte en ut och gå vindjacka, en bikini, ett par mjukisar och en mascara. Sen for jag och Emma och handlade till våran middag!
Passade på att äta fiskbullar då inte gubbarna var med ;) Och sen så blev det jordgubbar och glass till efterrätt. Mumsigt värre!

När jag kom hem började jag känna mig hängig och ont i halsen. Vill inte bli sjuk nu..
Bäst jag kryper ner i sängen så jag är pigg i morgon.

God natt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0